Folytatás


"Fejtem le magamról a láncokat, amiket én magam tettem fel"

Folytatása

"Volt egyszer, hol nem volt, volt egyszer egy pap, akitől megkérdezték, hogy milyen az Istennek tetsző élet.
 A válasz ez volt: „Szeress, és tedd azt, amihez kedved van!”
Ha szeretsz, úgy sem teszel olyat, amivel másoknak árthatsz. Ezen belül pedig miért ne tehetnéd azt, amihez kedved van?"

Ezt az idézetet választottam mottójául az életem jelenlegi állásának. 

Miért is ne tehetném, változtathatnám meg azt, ahogyan eddig tettem a dolgom, ahogyan eddig gondolkodtam, ahogyan eddig éltem???????

Az előző bejegyzésemben említettem, hogy az egyik közösségi oldalon írtam egy bejegyzést arról, hogy itt a tavasz, az új célok kitűzésének ideje.......Majd néhány napon belül leírtam azt amit tapasztaltam.

"Néha még magam is "meglepődöm", hogy mennyire működik!"

"Február 25-én írtam:"Ne halogasd!!!! Tedd meg ma!!!! Tedd meg, hogy bevezetsz apró változtatásokat és meglátod meghálálják magukat."

Ha már leírtam, gondoltam tartom is magam hozzá.

Az első és egyben legfontosabb talán az volt, hogy igyekszem a "virtuális valóságomat", élő, "hús-vér valósággá" változtatni.

Nem tudom, hogy elég volt a döntés, amit az Univerzum tiszteletbe tartott, vagy a szokásrendszeremet változtattam meg, de az tény, hogy elém hozott olyan új és régi embereket, kapcsolatokat, barátságokat, amik már emiatt az elgépiesedett mindennapok miatt teljesen leépülőben voltak.

(ui: így, hogy már több mint egy hónapja, hogy tartom ezt a célkitűzésemet, sőt egyre erősebb megszorításokat vezetek be, elmondhatom, hogy sokkal több az időm, sokkal többet beszélgetek "élő" emberekkel, sokkal jobban érzem magam)
 
Kaptam új lehetőségeket, új feladatokat, új "szárnyakat", új ajtók nyíltak ki előttem.



Amikor változtatni szeretnénk valamin, fontos, hogy lássuk azt a "képet", azt a valóságot, ahová elszeretnénk jutni. Ne csak általánosságokban fogalmazzuk meg, hogy Pl: BOLODOG AKAROK LENNI, GAZDAG AKAROK LENNI, ÚJ PASIT SZERETNÉK, ÚJ MUNKÁT SZERETNÉK........Teljes részletességgel gondoljuk végig, hogy mitől lennék boldog, mit jelent számomra a boldogság, hiszen mindenki mástól boldog. Van aki azért boldog ha minden rendben ment aznap, van aki azért, mert elutazhat a Bahamákra, van aki azért, mert ma is tett valami kedveset valakivel.........Neked mit jelent a BOLDOGSÁG???? Mit jelent a gazdagság?


Ha ebben a képben, öröm, szenvedély, szívünk és lelkünk is benne van, akkor nincs szükség túlzott fegyelemre, figyelemre, fogcsikorgató megszorításokra.

Miközben egy szebb élet reményében változtatunk, kell, hogy lássuk magunkat úgy, mintha már el is értük volna. Ha úgy érzed, ha úgy beszélsz, ha úgy gondolkodsz magadról, mintha már el is érted volna, akkor egyszer csak elindulnak a pozitív változások megállíthatatlanul.

Mint ahogyan írtam február végén, tedd meg az első lépést, ne halogasd, változtass!!!! Csak az első lépés a nehéz, a többi már jön magától......."



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra