Minden hétfőn könyvcsemege.

Már alig vártam, hogy hétfő legyen, hogy folytatni tudjam a beszélgetést veletek. A hétvége nem igazán kedvez a kibontakozni vágyó, blogíró énemnek. Na nem panaszként mondom, hiszen az elmúlt két nap fantasztikus volt, csak ilyenkor minden sokkal lassabb, több időt vesz igénybe és hát nem nagyon marad arra sem idő sem kapacitás, hogy összeszedjem a gondolataimat és még le is írjam. A legfontosabb a hóesés volt, hiszen a pici 2.5 éves fiam, most került igazán kapcsolatba a hóval. IMÁDTA!!!!. Annyira, hogy be sem akart jönni. De eljött a hétfő, most éppen alszik, így ezt kihasználva, igyekszem a beígért könyvajánlót megírni. 

Te fogékony vagy a NYERS EVÉSRE? A zöldség, gyümölcs, magvak fogyasztására? 
Ha erre a kérdésre nemmel, talánnal válaszolsz, akkor olvasd el ezt a könyvet, és lehet hogy megváltozik a véleményed az egészről.

Már régóta foglalkoztat engem ez a téma, hogy nyers ételek, élő ételek. Mindazok akik elhivatottak ezen a területen, szinte bibliájukként tekintenek erre a könyvre. Gondoltam én is elolvasom. Amíg kitartóan kerestem mindenhol, azt az információt kaptam, hogy jelenleg nincs, még újra kiadás alatt van, stb. Majd egy napon, bevásárlás közben, a könyves részleg egyik polcán, szinte rám kiabált: Itt vagyok, vegyél meg!!!! Gondolkodás nélkül betettem a kosaramba. Este félre téve az előző könyvet amit éppen olvastam, azonnal bele is kezdtem. Talán elfogultságnak tűnik, de elvarázsolt. Annyira tetszett a közvetlensége, a személyes történet, mintha csak beszélgetnék az írónővel, aki elmeséli, hogyan is került kapcsolatba a nyers ételekkel.
Nem csigázlak tovább és elmondom, hogy mi is ez a könyv: 

Victoria Boutenko A nyers étel csodája
Victoria egy hasonló édesanya mint én, vagy éppen Te, aki ezeket a sorokat olvasod. Két gyermekével és férjével élték mindennapjaikat, nem éppen egészséges ételekkel körülvéve. Mindaddig amíg egy napon a kilenc éves fiánál cukorbetegséget nem diagnosztizáltak. Victoria nem akarta elhinni, amikor az orvos azt közölte, hogy mostantól élete végéig a gyereknek inzulin injekciókat kell kapnia. Először sokkot kapott és csak sírni tudott, majd elhatározta, hogy változtat ezen. Hetek teltek el, és még mindig nem tudta, hogy mi lesz a megoldás. Ugyanakkor arra is felfigyelt, hogy vannak emberek, akik jókedvűek, nem betegek, jól érzik magukat a bőrükben, szinte sugározzák az egészséget. Nem volt rest megszólítani néhányat és kérdezősködni, hogy ugyan már, mitől vannak ilyen jól. Míg nem eljutott egy hölgy által a megoldáshoz, ami nem volt más, mint a NYERS ÉTELEK. Fogalma sem volt arról, hogyan is kezdjen hozzá, de azt érezte, hogy ez lesz a megoldás. Egy napon kiürítette a konyháját, mindent kidobott, hogy ne legyen mihez nyúlni, ha jön a zöld szörny, a főtt ételek iránti vágy. Csak zöldségeket és gyümölcsöket tett a hűtőbe. Ellehet képzelni, hogy ehhez egy gyerek mit szólt. Ha szeretnél a személyes történetükről többet tudni, ha kíváncsi lettél arra, hogy min mentek keresztül, hogyan élték meg a gyerekek ezt az egészet, akkor mindenképpen nagyon  ajánlom, hogy olvasd el. 

Szeretnék néhány mondatot idézni a könyvből:

"Amikor elkezdtük a nyers kosztot, az első héten minden étkezésre mindannyian egy-egy hatalmas tál salátát ettünk. Az első hónap végére az első adag egynegyedét kívántuk."

"Az étrendem megváltoztatása előtt az iskolában átlagon aluli teljesítményt nyújtottam. Az étrendem megváltoztatása után hamarosan az osztály legjobb 10 tanulója közé kerültem."

"Örülnék, ha sok fiatal megismerné a történetünket, és sok szülő jó példát mutatna a gyerekének. Szerintem a példamutatás a legjobb módja az emberek tanításának."
"A gyógyulási folyamatok valójában nagyszerű jelenségek!"

Amikor valaki-akár rövid ideig is- kitart az élő ételek fogyasztása mellett, azt tapasztalja, hogy a tudatosságszintje növekszik" 



Olvastad? Kipróbáltad? Hogyan csináltad? Mit tapasztaltál??????




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra