Miről is olvashatsz ezen a bologon, ha követsz.


 Ebben a blogban, nem magamról, nem is a családomról szeretnék írni, hanem azt sok-sok információt, tudást (ki-ki eldönti maga) szeretném megosztani az olvasókkal, amit az elmúlt 41 évem alatt összegyűjtöttem. Nem vagyok megáldva írói vénával, így nézzétek el Nekem, ha kicsit száraz, kicsit uncsi mindaz amit itt összehoztam. De nagy SZERETETTEL és SEGÍTENI akarással íródik minden sor. Elfogadok, sőt szívesen veszek kritikákat (már ha építő jellegű), tanácsokat, hozzászólásokat és persze kedves, dicsérő szavakat is, ha valakinek megtetszik az irományom.   



Címszavakba rendeztem, amiről írni szeretnék.

1. Céljaim
2. Mit is jelent az egészség
3. Mit is jelent a betegség           
4. Az vagy amit megeszel    
5. Túlsavasodás             
6. Az élet építőkövei és rombolói 
7. Mikor beszélhetünk savas pH-ról
8. Vitaminokról
9. Testünk üzenete és annak olvasása


Az egészség tartó oszlopai

1. táplálkozás- rágás-lugosítás  
2. ivás-lúgosító ital   
3.mozgás-légzés-jóga 
4.meditáció-relaxáció      
5.masszázs   
6.nyugalom-lelki béke-(kineziológia) 
8. olvasnivaló
9. minden napra egy üzenet-Gondolat-Ébresztő  

Megjegyzések

  1. Szia Judit.Úgy látom jó kis blog lesz nez itt.Jóvók gyakran.
    Körtvélyessy Andrea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi!
      Bocsi, hogy csak most válaszolok, de valahogyan elkerülte a figyelmemet a bejegyzésed. Örülök ha tetszik, vagy fog. Várlak vissza!!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra