Szerződés Önmagaddal

 Beütöttem azt a szót a keresőmbe, hogy CÉL: és a következő nagyon jó kis blogot találtam, azon belül is egy nekem nagyon tetsző szerződést. Azonnal kinyomtattam, és úgy gondoltam ide is felteszem, hátha rajtam kívül másnak is tetszeni fog, esetleg használná. 

 

http://andy-eleterzes.blogspot.hu/p/szerzodes-onmagaddal_22.html 

Szerződés Önmagaddal

Egyre több embertől hallom,hogy hiába tűzöl ki célokat, ha Te saját magaddal nem vagy megbékélve, ha nem érzed jól magad a bőrödben, nem fognak sikerülni. 

Ahhoz,hogy a kitűzött célokat el is érd, össze kell raknod saját magad. Kaptam erre egy nagyon jó tippet, ami hihetetlen jól működik. Próbáld ki Te is!

Köss egy Szerződést Önmagaddal. Ebben a szerződésben írd le azt,hogy milyen emberré akarsz válni. A szerződést pedig kezeld úgy,hogy az szent és sérthetetlen. Nincs benne apróbetűs rész! Nincsenek kiskapuk. :-)

A szerződés nézzen ki így: 

Szerződés Önmagammal

Megígérem magamnak, hogy mindig őszinte vagyok, akkor is ha ez pillanatnyilag  fáj másoknak
Megígérem magamnak, hogy másokról mindig pozitívan gondolkodom
Megígérem magamnak, hogy minden napomat eredményesen zárom
Megígérem magamnak, hogy az időmet mindig hasznosan töltöm
Megígérem magamnak, hogy szorgalmasan dolgozom a céljaim eléréséért
Megígérem magamnak, hogy nyitott vagyok a változásra
Megígérem magamnak, hogy ha kell,tudok NEM-et mondani
Megígérem magamnak, hogy mindig kimondom,amit gondolok
Megígérem magamnak, hogy mindig a legjobb formámat hozom
Megígérem magamnak, hogy megbízható vagyok. 


Kelt: 2010.06.22.
                                                        Aláírás

Miután megírtad a szerződést, 

olvasd el: 
reggel, amikor felkelsz
és este, mielőtt lefekszel!  (és utána ne nézz Tv-t! :-) )

Hihetetlen jól működik! Valószínűleg,amikor valamit nem úgy csináltál, mint amit leírtál, lelkiismeret-furdallásod lesz, ezért előbb-utóbb mindent úgy fogsz csinálni,mint ahogy leírtad. 

Így máris elindultál azon az úton,hogy jobb emberré válj, hogy összerakd magad és ha ez sikerül, akkor bármit elérhetsz, amit akarsz, mert a legnagyobb küzdelmet saját magunkkal, saját elménkkel, saját gondolatainkkal vívjuk.
Amikor tudod,hogy valamit meg kellene tenned, vagy valamit éppen nem, egy kisördög mindig megszólal benned és rossz irányba akar vinni. Ha ezt sikerül leküzdened, akkor BÁRMIT ELÉRHETSZ, AMIT ELHATÁROZOL!

Sok sikert és legfőképpen kitartást hozzá!

Megjegyzések

  1. KörtvélyessyAndrea2012. október 26. 11:55

    Ez nagyon jó,köszi!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Judit!
    Nagyon jó ötlet a szerződés. Egy megjegyzés csak: a "hihetetlenül jól működik" kifejezésből a hihetetlent lecserélném egy megerősítő és pozitív szóra. .:) Minden kimondott, leírt szónak ereje és hatása van. Hasonló magyar kifejezés a "borzasztó jó" is. A jó mitől lenne borzasztó, nem igaz?

    Köszönet a bejegyzésért. Ma megírom a szerződést magammal!

    Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szilvi!
    Örülök, hogy tetszett, remélem azóta meg is írtad a szerződést magaddal.
    "Borzasztó jó-nak" nekem egy picit furi kicsengése van, legyen akkor már szuper jó. Mit szólsz? Mivel én ezt úgy vettem mástól, így belejavítani itt nem akarok, de a sajátomban én is kicserélem. Kíváncsi vagyok a hatásra.

    Üdv
    Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra