Nézd meg, hátha megtetszik.......


A segítségeteket szeretném kérni!

Fájó szívvel ugyan, de eljött az ideje, hogy megváljak pici fiam kinőtt ruháitól, cipőitől.
62-es mérettől kezdve vannak kisnadrágok, badik, ingek, pulóverek, vékony és vastag kabik, szóval minden ami egy kisgyerek ruházkodásában előfordul.
Meglehetősen kis pasisan szeretem őt öltöztetni, így már egészen apró korától kezdve minden ruhadarabja ennek megfelelő. Most a 86-os méreteket növi ki éppen. A legtöbbje márkás darab, vannak használtabbak és olyanok is amik 1-2x vagy még annyiszor sem voltak rajta. Szépen kimostam, kivasaltam, bezacskóztam és bedobozoltam őket. Dohányfüst és állatszőr mentes a lakásunk. A környezetemben mostanában kivétel nélkül lányok születtek, így végül is úgy döntöttem, megpróbálom eladni őket. Nem meggazdagodni szeretnék rajtuk, de csak úgy azokba a bevásárlóközpontokba lévő gyűjtő dobozokba sem dobnám be szívesen. Szóval ha tudtok valakit, aki szeretné szépen, de mégsem drágán ruházni pici fiát, akkor adjátok neki oda az email címemet. Előre is köszönöm a segítséget! Felteszek néhány ruhadarabot, hogy lássátok mégis milyen dolgokról lenne szó. h.judit@rca.hu





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra