Testünk üzenete

 A mai csemegém


Úgy bánunk a testünkkel mint egy géppel. Ha elromlik megjavítjuk. De ne feledjük el: ERRE AZ ÉLETRE EZ AZ EGY TESTÜNK VAN! Ezért meg kell tanulnunk megérteni a testünk üzeneteit, és megadni neki amire szüksége van.

"Az egészség területén szerintem az a legfontosabb, hogy megtanuljunk figyelni a testünkre, és megértsük a jelzéseit. Szervezetünk varázslatos teremtmény! Képtelen hibázni! Mindig minden tőle telhetőt megtesz, hogy egészségesebbé tegyen minket! Néha ezt nem vesszük észre, mert nem értjük a jelzéseit. Amikor idegen országba tervezünk utazást, először tanulmányozzuk annak az országnak a nyelvét, hogy ott ne kerüljünk bajba, ne tévedjünk el. Hasonlóképpen, hanem értjük testünk nyelvét, bajba kerülhetünk."
(Victoria Boutenko A nyers étel csodája)

Minden érzésnek, minden fájdalomnak megvan a maga fontos üzenete. De a legtöbb esetben ezt vagy nem értjük, vagy félreértelmezzük. A megértés helyett, pedig elnyomjuk a tüneteket gyógyszerekkel, hogy mihamarabb "jól legyünk" és folytatni tudjuk azt az életmódot ami a fájdalomhoz vezetett. 

"Ma már tanulom a testem nyelvét. Minél folyékonyabban beszélem ezt a "nyelvet", Annál mélyebben értem, mennyire tökéletes is a testem. Itt van pl. a fájdalom. Régen azt hittem, hogy rossz dolog. Ez pont olyan, mintha a füstjelző riasztóberendezést rossz dolognak tekintenénk. Arra figyelmeztet, hogy hagyjuk abba a káros tevékenységünket. Ha sok helyen fáj a testünk, akkor sok mindent teszünk rosszul.  Ahogyan a füstriasztót sem verjük szét, ha megszólal, ugyanúgy a fájdalmat sem felszámolni kell, hanem először tisztázni annak okát, a azt kezelni."
(Victoria Boutenko A nyers étel csodája)

Akkor leszünk csak képesek "meggyógyítani" és vigyázni a testünkre, ha 
SZERETJÜK MAGUNKAT, SZERETJÜK A TESTÜNKET.
 Ezzel a kis meditációval szeretnék ebben segíteni. 

Egészség

Szeretem magamat, ezért testemnek szeretettel gondját viselem. Tápláló ételekkel és italokkal látom el, szeretettel ápolom és öltöztetem.
Figyelek a jelekre, amelyekkel testem üzen nekem, és üzeneteit mindig figyelembe veszem.
A testem szeretettel viszonozza gondoskodásomat.
Egészségtől és energiától duzzad.
Tudom, hogy testem minden sejtjére kihat minden gondolatom. A panaszkodástól minden körülmények között tartózkodom.
Önmagamról és másokról mindig jót gondolok. Tudom, hogy a jó gondolatok, a belső béke és a szeretet mindig egészséges testet teremtenek.
Gondolataim teremtő erővel rendelkeznek, ezért valahányszor a testemre vagy annak valamely részére figyelek, gondolatban mindig egészségesnek, teljesnek, és tökéletesnek látom.
Az egészséget és a szabadságot választom. Az engem is megalkotó erőnek a gyógyító szeretete most felold és eltávolít minden üledéket a testemből.
Bízom tiszta gondolataim teremtő erejében és bízom a változásban.
Boldog vagyok, mert felismerem, hogy testem tisztuló gondolataim és érzelmeim tükörképe. Világomban minden rendben van. 
Balog Béla A tudatalatti 10 parancsolatából



Mintegy 2400 évvel ezelőtt Szókratész kijelentette, hogy "nem létezik a lélektől független, pusztán testi betegség", majd Paltón a méltán híres tanítvány keserűen megállapította: "A betegségek kezelésében a legnagyobb tévedés, hogy külön orvosok foglalkoznak a test, valamint a lélek bajaival, holott e kettő nem választható el egymástól."

 Testünk minden látható és láthatatlan „betegsége” lelki problémáinkat tükrözi. A belső szervek a csontozat felépítése, és a külső megjelenésünk is. Mindezek arról mesélnek a szakavatott szemnek, hogy milyen érzelmi vagy egészségügyi problémával küzdünk, melyre talán az átlag orvosi megfigyelés nem is tud fényt deríteni.Amit lélekben átélünk, a test külső jelekben jeleníti meg. Ami a lelket foglalkoztatja, éppúgy a testet is foglalkoztatja.

A lelki háttér feltárása nélkül sokkal nehezebb a gyógyulás. A gyógyszeres kezelés csak a tüneteket enyhíti, de nem oldja meg magát a problémát. Ami ezáltal továbbra is fenn marad, mindaddig, míg a lélek sebei be nem gyógyulnak.

Azok a lelki sérülések, melyeket évekig hordoz magában valaki, sokszor mélyen elfojtott titokként, gyakran akkut tüneteket okoznak. Vagyis olyan mély sebeket ejtenek, melyek oldása talán a legnehezebb. De soha nem lehetetlen az ilyen irányú problémákból való kigyógyulás sem. Mert szerencsére a lélek csodálatos erővel rendelkezik, minden fájó probléma orvoslására.

A testtartáson keresztül, sok minden leolvasható az élet súlyát teherként viselő fizikai testről, aki szinte meghajlik a lélek fájdalma előtt.
A belső szervek is sok magánügyi problémát mutatnak.
Akinek gyakran fáj a veséje, annak valószínű, hogy kapcsolati problémái vannak. Ezek lehetnek párkapcsolati, szülő – gyermek, vagy akár munkahelyi konfliktusok miatt is, ha rossz a kapcsolat a kollégákkal, főnökkel.

A máj és epeproblémák, a felhalmozódott méreganyagokat mutatják, melyet a szervezet már nem képes feldolgozni. Ezek a méreganyagok nem feltétlenül a táplálékkal bevitt, nem éppen egészséges ételek miatt alakulnak ki, hanem azok miatt a lenyelt, ki nem mondott szavak miatt, amik nap-nap után haragot és fájdalmat okoznak az ember életében.

A ki nem mondott szavak gyakran torok, száj, fog megbetegedéseit idézik elő. „Lenyelve” ezek az indulatok a méreganyagok felhalmozódását okozzák. Majd tovább rombolva a szervezetet emésztési, székelési problémákat, és ezek miatt a test emésztést segítő szerveinek a megbetegedését okozzák.

A tünet ilyenkor már lehet gyomorfájdalom, fekély, puffadás, aranyér, hasmenés, vagy épp az ellenkezője, székrekedés, stb…

A bőr a külső környezet felé a védelmi rendszere a léleknek. A bőr megbetegedései, egyes személyektől, illetve akár több személytől való elhatárolódást mutatják. És ezt a szervezet a bőr megbetegedésén keresztül éri el. Ezek lehetnek ekcéma, anyajegyek, érzékeny bőr, pattanás stb…

Mindezek a tünetek azonban megszűnnek, amikor a lélek sok szeretett kap, és elfogadja a változás felé vezető utat.Hiszen az életkörülményeim csupán tükrözik a jelenlegi létminőségemet, s változtatni rajtuk csak akkor vagyok képes, ha magam is megváltozom. Mélyen igaz a következő megállapítás:

"Aki sosem hallja meg, amit meg kell hallani, s nem látja, amit látni kell, ne csodálkozzék, ha egy napon valóban elveszti hallását és látását." Hiszen aki nem akarja, hogy valami beteljesedjék, azon beteljesül."
Az ego és a lélek élesen eltérő vágyakkal rendelkezik. Az egó kényelmes, míg a léleknek fejlődés kell. 
Ezt a dolgot én is megtapasztaltam magamon annyira, hogy majdnem az életembe került. Szívbetegséggel születtem, majd 24 évesen ismét bajom lett a szívemmel. Ekkor még nem gondolkodtam azon, hogy ez a betegség, talán üzenni szeretne nekem. Ugyanakkor esélyt adott nekem arra, hogy rájöjjek és változtassak az életfelfogásomon, de nem tettem. Ezért pár év múlva, mikor már volt egy kisfiam, ismét küldte a jelzéseket a szívem, hogy valamit nem teszek jól. Ekkor már elgondolkodtam, hogy vajon mit nem teszek jól, vajon hol lehet a hiba? Itt már sokkal nagyobb volt a tét, mint eddig bármikor. Miután viszonylag rövid idő leforgása alatt, néhány hét talán, többször is kiütötték a szívemet, már nem lehetett nem komolyan venni. Nem kellett sokat töprengeni, hiszen a szív nem más, mint a szeretet helye. Vagyis ezzel voltak gondjaim, az adás és elfogadás. El sem akartam hinni, nem értettem. Ezzel szembenézni, nem olyan egyszerű, mint amilyennek az látszik. De mert megakartam gyógyulni, konfrontálnom kellett, hogy ami olyan természetesnek tűnik, hogy SZERETET, talán mégsem olyan természetes, talán mégis szükség van némi tanulásra, gondolkodás béli módosításra. 

A meditációk, pozitív megerősítések, és a múlt diszharmonikus emlékeinek az elengedése, az illóolajok használata, egy megértő, segítő társ, mind-mind segít a testi, lelki problémák leküzdésében. 

Megbocsátás

Szeretem magamat, ezért a régi sérelmeket elengedem és megbocsátom.
Kivétel nélkül mindenkit elengedek, aki valaha megsértett engem, és mindannyiuknak egészséget, boldogságot, és az élet minden örömét kívánom.
Valahányszor eszembe jut a neve valakinek, aki bántott, ezt gondolom: Elengedlek. Az élet minden öröme a tiéd. Szabad vagy és én is szabad vagyok."
A megbocsátás után szeretet, béke és nyugalom költözik a szívembe.
Teremtő erőm felszabadul, és építő módon használhatom.
Együttérzéssel és megértéssel fordulok mindazok felé, akik lelkileg, szellemileg és testileg betegek.
Örömmel tölt el, ha másokért valamit tehetek.
Világomban minden rendben van.
Balogh Béla A Tudatalatti 10 parancsolatából

Mi kell a gyógyuláshoz, ez lesz a következő bejegyzésem.

Kellemes időtöltést, jó olvasgatást, szép napot Mindenkinek!


Megjegyzések

  1. Pár példa, a saját életemböl:
    Dolgoztam egyszer egy olyan étteremben, ahol nem és nem bírtam kijönni a fönökasszonnyal és az egyik kollégámmal. Folyamatosan bántottak, kritizáltak- holott rajtuk kívül mindenki meg volt velem elégedve, mindenkivel jól kijöttem. Annyira bántott a sok szekálódás, amit nem akartam hallani, hiszen nem éreztem jogosnak, hogy a rekkenö kánikula közepén középfülgyullasást kaptam..
    Amikor valami bánt valakivel kapcsolatban, elkezd kaparni a torkom és ha sokáig nem beszéljük meg, akkor elmegy a hangom.
    Ha "ciróka mínuszom" van, akkor pedig ki szokott száradni a böröm és mindegy mivel kenem, nem lesz jobb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra