Kedves Barátaim, Ismerőseim, Követőim, és Te, aki most olvasol Engem először.


Itt vagyok ISMÉT, ÚJRA!
Tele lelkesedéssel, tervekkel, ötletekkel, örömmel, BOLDOGSÁGGAL!
Mielőtt belekezdenék ismét az írásba, képekben mondanám el az elmúlt hónapok NAGY ESEMÉNYEIT.






Az első tavaszi Balatonlellei kirándulás,
 móka, kacagás.






                                                                   
                                                                Az első fagyizás Bátyussal.
                        

   Ki kell választani, hogy mivel nyírjuk a füvet, nem? DE!
                                                                                 
                               

                                                            Na kinek van a szülinapja??
                                        
    

Életem ELSŐ megnyitója, életem ELSŐ üzletében.
Silhouette szalon, a fitness és az alakformálás jegyében.





Megérdemelt lazítás, a nagy hajtás után!


 

Mátyásföldön a Silhouette szalon kicsiben.






Most hogy úgy döntöttem szeretném folytatni a blogom írását, kicsit vissza tekintettem a kezdetekig.
Érdekes felfedezést tettem!

A blogom első bejegyzését január 28-án este írtam meg, és 29-én tettem közzé. A szünet előtti utolsó bejegyzést április 28-án tettem meg. Ma pedig, hogy arra az elhatározásra jutottam, hogy nagyon hiányzik a blogom, hiányoznak az olvasóim, és talán én is hiányzom nekik, szeptember 28-a van.

Amikor januárban úgy döntöttem, hogy "nyomot" hagyok magam után itt a netes világban, szerettem volna jól csinálni,  érdekeltek a szabályok (ha van ilyen), a tanácsok, a statisztikák, szóval a blog írás csínyja-bínja.
Több helyen is olvastam arról, hogy a blogíróknál nagy vízválasztó a harmadik hónap. Nagyon sokan ekkor adják fel, eddig tart a lendületük. Gondoltam magamban, na majd én megmutatom, hogy nem így lesz.
És láss csodát.......szinte napra pontosan három hónap után, én is abbahagytam. Vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy szünetre mentem. Kissé ugyan elhúzódott ez a szünet, de nem volt eredménytelen.

Hatalmas dologba fogtam, vállalkozó lettem. Sok-sok év kihagyás után, amit itthon töltöttem a gyermekeimmel, ismét a "való-világ" részesévé válni, nem volt éppen könnyű feladat. Nagyjából olyan mint amikor elküldték a nagyfiút, a nagyvilágba, szerencsét próbálni. Sok-sok álmatlan éjszaka, még több fejfájás, időnként ide-oda kapkodás, tanácstalanság, sőt egy-egy elmorzsolt könnycsepp is kísérte a megvalósulást.
De ma már elmondhatom, miután összeállt minden, miután egy kicsit felszusszantam, hogy nem adnám egy percét sem az elmúlt hónapoknak semmiért. Hihetetlenül sokat tanultam magamról, az emberekről, kommunikációról, az üzleti világról, barátságról, segítőkészségről, na és persze irigységről, nemtörődömségről, "háborúról-békéről". Ezekről a tapasztalataimról, tanulásaimról, felismeréseimről is szeretnék majd a jövőben itt beszámolni.

Talán mára ennyit szerettem volna "mondani".

Köszönöm, hogy olvastok, hogy ismét itt lehetek.

Aki kíváncsi az alkotásaimra, itt megnézheti: http://www.facebook.com/efitsilhouette?ref=hl

                                           http://www.facebook.com/silhouett.alakformaloszalonmatyasfold




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélek .......Láb.....Gyökércsakra

Ételeink pH-értéke

Lélek.....Szem......Homlokcsakra